روش‌های تعیین تارگت فروش + غلامرضا ایسوند

روش‌های تعیین تارگت فروش با تدریس غلامرضا ایسوند

تعیین تارگت فروش یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب‌وکارها است. غلامرضا ایسوند، مدیر گروه آموزشی و پژوهشی تکتو، در دوره‌های آموزشی خود به بررسی روش‌های اصولی تعیین اهداف فروش می‌پردازد.

آنچه در این دوره می‌آموزید:

اصول تعیین اهداف SMART (مشخص، قابل اندازه‌گیری، دست‌یافتنی، مرتبط و زمان‌بندی‌شده)
تحلیل بازار و رقبا برای تعیین اهداف فروش واقع‌بینانه
شناسایی مشتریان هدف و افزایش نرخ تبدیل
استراتژی‌های عملیاتی برای دستیابی به تارگت‌های فروش

مشاهده ویدئوی آموزشی:

📺 برای مشاهده بخشی از این آموزش، ویدئوی زیر را ببینید:

شرکت در دوره‌های آموزشی

📞 جهت ثبت‌نام در دوره‌ها و مشاوره تخصصی، با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top