• همه
  • taktotv
  • بازاریابی
  • مهارت های نرم

اهمیت صبر در راه‌اندازی کسب و کار

اهمیت صبر در راه‌اندازی کسب و کار : چگونه این ویژگی می‌تواند کمک‌کننده باشد؟ راه‌اندازی یک کسب و کار همواره همراه با چالش‌ها و نواقص است. اما یکی از ابزارهای مهم که می‌تواند به شما کمک کند تا با این چالش‌ها مواجه شوید و به موفقیت دست یابید، صبر است. در این مقاله، به اهمیت …

اهمیت صبر در راه‌اندازی کسب و کار ادامه »

آموزش نگهداشت نیروی انسانی در شرکتها

نگهداشت نیروی انسانی یکی از جوانب مهم مدیریت منابع انسانی است که در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. این فرایند شامل استراتژی‌ها و رویکردهایی است که به کارمندان انگیزه می‌دهد تا در سازمان باقی بمانند، بهره‌وری خود را افزایش دهند و به توسعه شخصی و حرفه‌ای خود بپردازند. در زیر چند …

آموزش نگهداشت نیروی انسانی در شرکتها ادامه »

فیلم بخشی از کلاس آموزش متقاعدسازی تلفنی در کارگزاری بانک صنعت و معدن

کلاس آموزش متقاعدسازی تلفنی در کارگزاری بانک صنعت و معدن

آموزش کارکنان مرکز تماس و کال سنتر

آموزش کارکنان مرکز تماس و کال سنتر شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن فیلم آموزشی اصول کار در مرکز تماس و کال سنتر. در این فیلم آموزشی که بخشی از کلاس آموزش کال سنتر در شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن است، خانم دکتر منیره دارستانی به آموزش اصول ارتباط موثر در کال سنتر می …

آموزش کارکنان مرکز تماس و کال سنتر ادامه »

فیلم نقش تحقیقات بازاریابی در افزایش فروش

نقش تحقیقات بازاریابی در افزایش فروش چیست؟ و چگونه میتوانیم تحقیقات بازاریابی موفقی داشته باشیم؟ نقش تحقیقات بازاریابی در افزایش فروش شرکت‌ها تحقیقات بازاریابی نقش بسیار مهمی در افزایش فروش شرکت‌ها دارد و می‌تواند به عنوان یک ابزار استراتژیک برای بهبود عملکرد بازاریابی و افزایش درآمد شرکت‌ها عمل کند. در زیر، نقش تحقیقات بازاریابی در …

فیلم نقش تحقیقات بازاریابی در افزایش فروش ادامه »

آموزش مهارت های نرم برای کارکنان

مهارت های نرم برای کارکنان و پرسنل بسیار مهم است و میتوانند کمک کند تا کارمندان بهره وری بهتری داشته باشند. مهارت‌های نرم یا Soft Skills، مهارت‌هایی هستند که به افراد کمک می‌کنند تا در محیط کار و زندگی شخصی با موفقیت عمل کنند. این مهارت‌ها معمولاً به ابعاد اجتماعی، ارتباطی، همکاری و مدیریت احساسات پرداخته …

آموزش مهارت های نرم برای کارکنان ادامه »

چرا کال سنتر در سازمان ها مهم است؟

کال سنتر (Call Center) در سازمان‌ها به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم و برخوردار از اهمیت است. این اهمیت به دلایل متعددی برمی‌گردد: ۱٫ ارتباط با مشتریان: کال سنترها به سازمان‌ها این امکان را می‌دهند که با مشتریان و مخاطبین خود در ارتباط باشند. این ارتباط می‌تواند در جذب و حفظ مشتریان، رفع اشکالات و …

چرا کال سنتر در سازمان ها مهم است؟ ادامه »

Scroll to Top