یکی از پیشبینیهای جدیدِ روهیت بهارگاوا (Rohit Bhargava)، استادِ بازاریابیِ دانشگاهِ جورج تاون مفهومِ «بازاریاب بیانگیزه»ست. بهارگاوا معتقده که بازاریابی به شکلِ امروزیش، که شما باید بلندتر از رقبا بهتر بودنِ محصولاتتون رو فریاد بزنید، به زودی به تاریخ میپیونده، و نوع دیگری از بازاریابی که کارش توصیه دادن و پیشنهاد کردنه، جای اونو میگیره!
این بازاریابی که به جای مزایای محصول، روی نیازهای مشتریا تمرکز میکنه، به زودی فراگیر میشه. آیندهی بازاریابی متعلق به بازاریابیِ محتواست، و آیندهی کسبوکار متعلق به شرکتهاییه که توی “تولیدِ پیام” استاد باشن و برای مخاطبشون که شناختِ کافی ازش دارن، توضیحاتِ اقناعکننده بدن. خلاصه صوتی کتاب بازاریابیِ پرمحتوا با صدای دکتر منیره دارستانی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید